Pędzel- dobry kompan

Hej!
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o moich przyjaciołach- pędzlach  :D
Postanowiłam wpis podzielić na parę kategorii aby łatwiej było wam zrozumieć o czym chce wam powiedzieć! ENJOY <3

A NA CO KOMU PĘDZLE?
A no pędzle są nam po to, żebyśmy mogły prawidłowo i przede wszystkim wygodnie wykonać nasz makijaż. Pędzle dostaniemy w każdym sklepie z produktami do makijażu jak i w zwykłej drogerii. Ceny zależą od jakości wykonania, przeznaczenia pędzla lub marki. W przypadku pędzli jakość idzie z ceną :) Czy to dobrze, czy źle pozostawiam wam do zdecydowania!

Podstawą dobrze wykonanego makijażu są umiejętnie dobrane pędzle. Dobrze wybrane spowodują, że makijaż, który wykonujesz będzie dla ciebie przyjemnością a nie udręką. Pamiętaj, że to od ciebie zależy do czego użyjesz dany pędzel. Producent tylko sugeruje do czego mógłby być wykorzystany pędzel. Jeżeli uważasz, że wygodniej nakłada ci się rozświetlacz, pędzlem do blendowania cieni, nie krępuj się, użyj go i ciesz się pięknym GLOW! 

WŁOSIE SYNTETYCZNE VS NATURALNE
Kiedyś przy kupnie pędzli popularnym stwierdzeniem było, że włosie naturalne jest lepsze od syntetycznego. TO MIT! Dzięki dzisiejszej technologii czasem trudno stwierdzić z jakich materiałów został wytworzony pędzel. Często zdarza się, że pędzel z włosów syntetyczny jest dużo lepszy od jego konkurencji ( włosia naturalnego) . Jeżeli chodzi o wady włosia syntetycznego to przede wszystkim wymaga on większego zużycia produktów pudrowych takich jak puder czy bronzer w kamieniu. Jego zalety to między innymi włos nie jest tak łamliwy jak pędzel naturalny, włosia nie uczulają a jego mycie jest zdecydowanie prostsze, przez większą wytrzymałość, co za tym idzie- pędzel można umyć szybciej. Włosy naturalne pomimo wielu pozytywnych czynników mają swoje wady. Pędzle często uczulają ( zwłaszcza alergików) , mogą mieć niemiły zapach ( zwłaszcza pędzle z koziego włosa) no i jeden z ważniejszych aspektów- trzeba je myć delikatniej i poświęcić więcej czasu na jego pielęgnacje. Ja osobiście nie mam zbytnio dużych wymagań co do pędzli, ale oczywiście kupuję tylko te z polecenia lub wcześniej przetestowane . W swojej kolekcji mam około 20 z czego 4 z nich są do brwi. Brwi są dla mnie najważniejszym elementem makijażu - stąd duża kolekcja <3

MOJE 3 PĘDZLOWYCH MUST HAVE!
1. PĘDZEL DO BRWI
[Źr:Maja Noworzyn]
Jak już wcześniej wspomniałam, brwi są dla mnie najważniejsze z całej twarzy. Uważam, że brwi ,,robią człowieka" i są jednym z elementów mimiki twarzy. Sprawdziłam już chyba z 7 pędzli i w żadnym nie zakochałam się tak jak w HEBE E01. SERIO!! Jest bardzo tani (11.99zł) a naprawdę jest super. Ma włoski idealnej długości , nie są za miękkie ani za twarde, włoski nie rozchodzą się na wszystkie strony ( pomimo, że pędzel naprawdę dużo przeszedł) i dobrze nakładają produkt na brew. POLECAM
2. PĘDZEL DO ROZŚWIETLACZA
[Źr: Maja Noworzyn]
Tutaj pozwolę sobie zacytować moje wcześniejsze słowa
''Pamiętaj, że to od ciebie zależy do czego użyjesz dany pędzel ''.
I ja jestem doskonałym przykładem na te słowa.  Dokładnie tak. Ja używam pędzla do blendowania cieni jako pędzel do rozświetlacza!
Jest to pędzel z rossmannowskiej marki FOR YOUR BEAUTY. Niestety nie podlinkuję wam go ponieważ nie umiem go nigdzie znaleźć, ale kosztował coś koło 12zł. Pędzelek jest super, puszysty i jego rączka bardzo dobrze leży w rękach. Nie kruszy brzydko produktu, ale bardzo dobrze rozprowadza go na skórze. 
3. PĘDZEL DO KONTUROWANIA
Pędzel do konturowania dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki ( którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam :P) już w zeszłym roku na urodziny i służy mi do dzisiaj. Włosie jest naprawdę dobrze zbite ( ale też nie za mocno żeby nie robił plam) i nawet osoby zaczynające z konturowaniem dadzą sobie radę nie zostawiając brzydkich śladów na twarzy. Mowa tu o pędzlu ECONTOUR dostępnym w rossmannie (19.99). Ma piękną złotą rączkę w kształcie rogu jednorożca . Włosie jest bardzo miękkie, nie znalazłam nigdzie informacji o materiale z którego został wykonany. ale pomimo bardzo dobrego wykonania podejrzewam, że jest z włosia syntetycznego. Tak czy siak, KOCHAM go całym sercem!
[Źr: Maja Noworzyn]




Mam nadzieję, że w skrócie wprowadziłam w świat pędzli ! Dajcie znać czy chcecie więcej o moich włochatych przyjacielach  :)


Komentarze

  1. Nie sądziłem, że czytanie o pędzlach może być tak ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki temu, że trafiłam na tego posta wiem już jakie pędzle kupić, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam ci pomóc! Koniecznie daj znać jak ci się sprawdzają <3

      Usuń
  3. Już wiem jaki pędzel wybrać mojej dziewczynie;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, zachęciłaś mnie do kupna nowych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Super, że skomentowałeś mój wpis! Dziękuję, że chcesz pomóc mi w rozwijaniu bloga!

Popularne posty